Jag lever =)


2010-03-12 @ 22:24:39
jadå, jag lever idag med! har ju bara varit iväg på en liten tripp med min underbara lilla familj i eftermiddag <3
Och shoppade, de gjorde vi verkligen! A köpte tre par gympaskor på scorett, en bondelidjacka på MQ, jag köpte ett par jeans och två  tunikor på gina tricot, en jacka på hm, och sen köpte vi en randig mössa som man kan vända så den blir enfärgad samt en sån där "skinnjacka " jag pratat om =) så fin han kommer vara i vår- och cool!

Vet ni förresten?? nästa onsdag ska jag vara ledig- vad tror ni jag ska göra då??


hoppas ni haft en underbar fredag!

godnatt

kramar






Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt me shopping till hela familjen:)

2010-03-12 @ 23:57:47
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Härligt att shoppa loss lite hela familjen :)



Hoppas ni har en bra helg.



KRAM

2010-03-13 @ 08:11:24
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback