kastar in handduken.


2010-03-15 @ 20:10:15
Nu kastar jag in handduken o säger godnatt allra redan. Ska nu in i duschen o sen blir de att lägga sig i sängen. Har läst massa ledsamt nu, sånt ledsamt som ingen kan rå över..sånt som bara händer! folk som blir dödssjuka- barn som förlorar sin förälder..det gör ont i själen o svider i ögonen av att läsa sånt. Ett barn ska inte behöva leva utan sin förälder, en förälder ska inte behöva leva utan sitt barn! Skickar en tanke till alla som förlorat eller håller på att förlora en förälder eller ett barn <3

Jag är så otroligt glad över att vi är friska o krya (alltså att vi inte har några allvarliga sjukdomar) o att vi är i livet.. det är inte alla som har de så bra, tyvärr =(

Vet inte vad jag skulle göra utan min underbara sambo o inte utan min söta o underbara son...dom är mitt allt!!

godnatt till er alla!
KRAMAR






Kommentarer
Postat av: Eva

håller med!!

2010-03-15 @ 20:14:57
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack så mycket! Det var verkligen en helt ny grej jag testade och jag gillade det verkligen. :)

Kul att du får in så många förfrågningar på designer förresten. :) Måste kännas riktigt roligt jue. :)



Ja, ellerhur?! Varje gång någon säger Ullared så rycker man till och funderar på huruvida man kan följa med eller inte. ;) Älskar ullared. Dessutom är jag ju i stort behov av nya kläder eftersom allt ä för stort, verkligen allt. Det är verkligen bitterljuvt det där. Men en tripp till ullared skulle nog kunna läka såren. ;) haha..

När man behöver lite av varje är det ju lite roligare om man kan komma billigt undan.

Hoppas verkligen att du klarar dig i från bacciellerna så du kan få åka.

Själv sitter jag här och håller alla tummar och tår för att jag inte ska börja kräkas som sambon gjort här ikväll. Det är verkligen det värsta jag vet. USCH.



Jag hoppas du får sova riktigt gott i natt. :)

KRAMAR

2010-03-15 @ 21:33:22
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback