sjukt värre.


2010-03-14 @ 10:30:03
Det råder sjukstuga i vårat hem just nu! Elliott sov så oroligt igår- låg o yrade o pratade i sömnen o så varm han var. Sent igårkväll så tog vi tempen, 39,9 grader visade den =/  han fick en zupp sen somnade han iaf om. Idag är de fortfarande feber som gäller =( Vi va bortbjudna på middag idag, men de blir till att stanna hemma. Förut va tempen 38,7 så! Lite snorigt är de me, o så den där slajmhostan som han hade sist med!
JAg känner väl kanske att jag själv inte är mkt o hänga upp i julgranen heller för den delen, är genomförkyld o hes till tusen! låter som en karl mer än en kvinna just nu när jag pratar. Inte sexigt alls om A får säga't själv,haha! Men feber har jag iaf inte!

De blir väl till att stanna hemma imorn nu då, även om han är feberfri imorn så får han stanna hemma så han är feberfri en dag innan det är dags igen tycker jag!

Hoppas man kan åka till Ullared på onsdag bara, jag vill absolut inte bli sjuk nu!

hoppas ni andra mår bra!

kramis






Kommentarer
Postat av: Petra

Tråkigt med sjukdom :( Hoppas ni blir friska snart! Nu har vi iaf överlevt magsjuka hela familjen..skönt!



Ha en fin söndag trots att ni blir inne!



kram

2010-03-14 @ 11:12:43
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack så mycket gumman! :) Lite mer stilrent och annorlunda gentemot det jag gjort innan tycker jag. :) Ska försöka behålla den designen ett tag. haha

Jasså? Fick byggaren kanske lite eld i baken nu då?! För dom visade ju faktiskt att det avsnittet skulle gått redan i veckan så det kanske har varit avtal på gång ett tag nu då. Tycker dom ska hänga ut den där byggaren ändå, för han har ju uppenbarligen gjort en massa fel.

Usch vad tråkigt att ni är sjuka nu igen. Tycker inte A att din manröst är sexig?! :O haha.. Själv tappar jag rösten och får hostattacker med jämna mellanrum. :/

Ååååh, ska du till ULLARED nu IGEN?!?! Tusan vad avundsjuk jag är. Har pratat lite med min svärmor att vi borde ta en tur upp och hon är inte sen på de. haha.. Men så ska man ju få till en bra dag också och lite extra pengar i plånboken. Det springer ju iväg snaaaabbt där uppe, trots att det är svinbilligt. haha



Önskar er en trevlig söndag och hoppas att det blir lite bättre med rösten och lillemans feber.

Massa kramar från soliga Eniro. ;)

2010-03-14 @ 11:58:16
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: emma-mamma till meja

Meja skickar en stor krya på dej puss till Elliot!!

2010-03-14 @ 13:08:02
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Eva

krya på dig elliott...

2010-03-14 @ 17:59:34
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback