söndag.


2010-03-28 @ 08:34:36
Lite lite dimmigt ute, verkar regna lite grann, lite blåst... ja så ser söndagsmorgonen ut här i bynn på östgötaslätten!

HAr fått springa som en tok fram o tillbaka nu på morgonen; buselliott har verkligen kommit upp i sitt esse. han klättrar upp på soffryggen o sätter sig på fönsterbrädet, han klättrar upp på stolarna i köket o sätter sig på köksbordet. LIVSFARLIG KILLE!! o tar man bort honom så sitter han där 5 minuter senare igen..haha!

IDag blir de nog en liten fixardag, köpte två paket med gardiner i ullared som jag tänkte ta o sätta upp idag..sen tänkte jag lägga dit lite påsklöpare o sen åka till ica o se om de säljer nåt påskris- gör de inte det så tror jag faktiskt att jag ska ta o klippa lite från nåt äppelträd här hemma istället..går la lika bra de eller (i brist på annat menar jag)??

Sen  har jag en liten tanke om att vi ska röja lite grann i groventren med. Vi går ju numera in den vägen o de ligger typ en miljon skor därute, och så skulle jag nog vilja att vi sätter upp några krokar så vi kan hänga upp våra jackor där...sen måste de dammsugas massor oxå!

ja..som ni ser så har vi säkert massor att göra idag.

Har dessutom en liten fundering på om jag skulle ta o baka lite matbröd till påskafton idag, o lite bullar med kanske??

vi får se vad tiden räcker till..

vad händer hos er?

kramar






Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en mysig söndag! :)

2010-03-28 @ 09:22:45
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Emma

Välkommen till våran värld med en klätter apa haha.

Vi ska åka till busfabriken, ett ställe här i stan där barnen kan leka av sig, så får Ebba klättra av sig lite för idag :D

2010-03-28 @ 09:39:38
URL: http://luhanka.se
Postat av: Amanda & Oscar

Skönt att han inte blev sjuk! Haha klättra upp på matbordet, han är ju livsfarlig ;)

Vi ska bara slappa här hemma hos min mamma sen åker vi hem på eftermiddan.

2010-03-28 @ 11:48:41
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Eva

jodå han verkar lite bättre idag....men han fick upp lite av vällingen i morse..tror det var för att han klunkade den för snabbt...för efter det har han ätit majskrokar och yoghurt och det har stannat kvar..verkar som att han är feberfri oxå..men han vill inte äte mat..så vi får väl börja med puréad mat som vi fick göra efter förra gången han var magsjuk =/

2010-03-28 @ 12:17:03
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback