Tips till er som ska åka till Ullared.


2010-03-19 @ 07:35:14
tänkte bara tipsa om en jättefin fotoram som de säljer på gekås; o den kostade bara 9,95 kronor. Riktigt vettigt pris för en så fin ram tycker jag. O ni som älskar väggord- de säljer sådana på gekås med nu! ett som kanske kostar 150 kronor annars kostade typ 49,95 där nere =) sen fanns de de som kostade 79,95 med men de va längre ord. det fanns love, sov gott, carpe diem, fånga dagen med mera.

fina va?

en cool tupp jag köpte till påsk oxå.

lampan jag suktat efter sedan jag var i ullared sist är äntligen min =)

 

(bilderna är tagna med mobilen- därför är de dålig kvalitet)

 

 







Kommentarer
Postat av: Eva

hej hej..jo idag verkar det vara bättre...

han sov ända till halv 8 idag och då fick han lite välling sedan har han busat massor..har dock inte tagit tempen än idag.men han kändes inte varm i morse..ska ta tempen om en liten stund för att meddela magnus syster om de kan komma hit imorrn eller inte...

skönt att elliott verkar må bättre oxå =)

kram

2010-03-19 @ 12:16:00
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

vad avis jag blir, jag vill också åka till ullared! men min ekonomi kommer nog inte tillåta det på ett bra tag. måste ju lägga alla pengar på flytt och allt vad det nu blir =/

2010-03-19 @ 22:57:03
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Peka

Å vilka fina ramar, och lampan var jättesnygg! Synd att man bor i fel ände av Sverige :P Du har förresten inte länkat till min blogg än. Inte för att det gör mig så mycket, jag vill ju eg inte ha massa kosntiga besökare haha, men tänkte att du säkert vill ha den där, eller?

2010-03-21 @ 14:23:39
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback