tråkmåns?


2010-03-07 @ 19:12:10
förlåt att jag varit sån tråkmåns idag o inte skrivit nåt. men det har varit full rulle hela dagen känns de som.
Strax efter elva åkte vi iväg till A6..och där har vi spenderat dagen tills kl 17 ca då vi åkte hemåt igen. Vi har varit på jysk, mio, ikea, lindex,hm o mkt mkt mer.. Och vi har faktiskt fått med oss lite hem idag =)
På mio hade de rabatt på sådana stolar som vi spanat in länge, de va köp fyra betala för tre så vi slog till. Det blev sådana i svart.. har inte köpt något bord ännu iofs- men hoppas på att det ska dyka upp ett vitt runt så snart som möjligt =) SEdan blev det lite kuddar och sånt på ikea, och så köpte jag mig ett par jeanstights med bakfickor på lindex- mkt sköna va de =)

Elliott klarade vistelsen galant trots att han inte sov något alls på förmiddagen- vi hade ju med oss två av mina systrar samt ena systerns kille så han vart underhålld mest hela tiden..skönt de =)
Nu ligger han o sussar gott för natten, hoppas han kan sova hela bara =)

Imorn ska A åka iväg på jobb i sthlm o kommer väl hem någon gång på tisdag..så imorn blir vi själva- men de ska nog gå bra.
Ska bli spännande för mig att få hämta honom på dagis för en gångs skull ju =)

http://www.mio.se/upload/sortiment/miller/miller_10974_a.jpgsådana här stolar följde med oss hem =)

önskar er en trevlig söndagskväll!

förhoppningsvis kommer de att dyka upp en överraskning i början av veckan =)
kramis






Kommentarer
Postat av: erika

snygga stolarna var!

2010-03-08 @ 14:55:36
URL: http://taby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback