wohoo..


2010-03-20 @ 18:26:55
en hel feberfri dag..så skönt att lilleman äntligen är frisk nu!!

idag har vi tagit det riktigt lugnt här hemma, var hos mamma o pappa o fikade lite grann på förmiddagen. Vi hade ju inte varit hos dom på en hel vecka så. Sen i eftermiddag har vi fått träffa elliotts kusiner W o M o o systermoster o F, samt systermoster Elinor o så mamma o pappa igen =) elliott tyckte de va jätteskoj o få träffa barn igen o få springa runt o leka!

När Elliott sov förut så passade jag på att stoppa in new moon o kika på den- igen =) men till slut så råkade jag visst att somna till.. så har tagit igen lite av den förlorade sömnen nu mitt på dagen..så skönt o bara kunna slappa ju! Dessutom som lilleman 2,5 timmar så de blev en rejäl slappetid de =)

Det är jobbigt att vara ute o svira tydligen.haha!

Skulle hållt på med lite designer idag tänkte jag..men har inte haft tid
får se om de blir nåt imorn eftermiddag kanske, om jag inte är för trött..

ska ju upp tidigt imorn, blir ju en ullaredstripp imorn igen..de ni :P
Så ikväll blir de lugnt, ska väl kika lite på körslaget och äta pizza med älskade A <3

önskar er alla en trevlig lördagskväll!
kramis






Kommentarer
Postat av: Eva

jo det känns jättebra =) skönt att elliott mår bättre oxå..

filmen var hmm, bra det lilla jag såg...ljudet på tv:n hade försvunnit..så jag somnade haha..men när magnus kom upp till sovrummet strax efter 23 så funkade ljudet igen..konstigt !

kram

2010-03-20 @ 19:05:26
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad skönt att han har vart feberfri hela dagen...hoppas det håller i sig nu.



Ullareds tur imorn igen...oj vad du är där =) Men kul att åka dit så ofta.



Kram

2010-03-20 @ 19:32:54
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Mad

Skönt att lillemannen är friskfis! =)



Jag vill också till Ullared..

2010-03-21 @ 07:36:48
URL: http://mamamad.se
Postat av: MizzBlondiii<3

Hej Emelie! :) Kommer du ihåg designen du gjorde till mig? Den var jättefin, men jag har startat en ny blogg och tänkte fråga om du har tid att nästan göra en likadan design? Fast med andra bilder.. :) Jag skulle bli jätteglad om du kunde göra det! ;) Om du kan, så skicka ett mail till mig så får du inloggningsuppgifter.



//

MizzBlondiii<3

2010-03-21 @ 11:51:48
URL: http://mizzblondiii.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ullared idag igen?!?!

Du är galen människa! ;) haha..

Hoppas du får en bra dag!

2010-03-21 @ 13:00:00
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback