ett beslut.


2010-05-29 @ 13:57:57
efter att fått många förfrågningar angående bloggdesing på mailen nu på sistone, o då tiden inte längre räcker till så har jag beslutat mig för att lägga de här med bloggdesign åt sidan sålänge. Har så oerhört mkt annat att göra om kvällarna nu istället, det är ju nu man vill vara ute i trädgården o rensa ogräs o greja..o när man slutat jobba så vill man ju spendera allt tid me sonen till han ska läggas på kvällen <3 kanske blir de annorlunda sen till hösten, vi får se! hoppas ni har överseende med detta..

o är de så att ni behöver design så vet jag en jättesöt o duktig tjej som kanske har tid till att hjälpa er, Carolina.

ikväll ska jag o mina sisters gå på sex and the city 2. middag på harrys innan med =)

önskar er en trevlig lördag..
kramar






Kommentarer
Postat av: peka

Hejhej :)

Jag tänkte kika in för att kolla om du ville hjälpa min syster med en design, men jag ska leta vidare och får istället säga GRATTIS till lilla pyret i magen :D

2010-08-15 @ 01:08:45
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback