mitt på dan.


2010-05-01 @ 11:52:26
Nu va vi äntligen hemma. Har varit ute på vift en stund. Först släppte vi av A på vättervallen eftersom han hade fotbollsträning..sen vidare till ICA. Tog ingen kundvagn idag eftersom de bara skulle köpas tre grejer, och tji fick jag för det. Det är inte lätt o ha koll på allt när man har en busunge på ena sidan o ena armen är upptagen me den, o sen att hålla varor o plånbok i andra handen. Rätt va de var så fick elliott självklart tag i min plånbok och slängde den i golvet- o de va minsann inte lätt att få upp den. Som tur var så stod en arbetskamrat bakom oss i kön, och hon var så snäll så hon erbjöd sig att ha mina tre varor i hennes korg till de var vår tur i kassan. Tänk vilka hjälpsamma o underbara människor det finns därute- tack S =)

Sen stannade vi hos elliotts mormor o morfar för lite fika o bus med kusinen William bland annat. Elliott vart så trött så vi åkte hem ganska tidigt..och nu ligger han o sover. Skönt det!!

Har gjort pannkakssmet nu som A o elliott ska få till lunch sen, själv hade jag tänkt o äta risgrynsgröt. Vart så himlans sugen på det när jag öppnade bakskåpet i morse o kände doften av kanel..MuMMA =)

Vad gör ni en dag som denna??

KRAMAR






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback