mors dag =)


2010-05-30 @ 11:12:34
O vilken mysig dg de här här ändå på nåt sätt, tänk att det är andra gången man får fira mors dag som mamma själv- helt underbart =)

Gårdagskvällen var jättetrevlig. Vi fyra systrar va ju iväg till jönköping där vi först gick ut o åt på Harrys, och efter det blev det sex and the city 2. Vi åt toast med fläskfilé och pommes- shit man åt ju som om man aldrig sett mat förut. Va nästan för mkt mat =) Sen satt vi o pratade massa roligt o bara kopplade av, va så skönt så! O sex and the city 2, var jätterolig o bra tycker jag.. den borde ni verkligen se!  Nu går man bara o längtar tills twilight- eclipse har biopremiär med- för den vill jag inte missa heller =)

Fick sovmorgon i morse eftersom vi inte var hemma förrän efter halv ett inatt, o igår fick jag dessutom en för tidig morsdag present av Elliott. Fick ett par jättefina rosa vagabond tygskor som jag suktat efter ett tag nu, tack så mkt min prins <3
Idag blir de lite middagsmys hemma hos min mamma, skulle bli grillat- o de tackar man ju inte nej till direkt!

ha en trevlig dag,
kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback