på väg åt rätt håll?


2010-05-18 @ 16:43:59
har inte haft nån feber sen imorse, och det känns otroligt skönt. HAr dock fortfarande väldans ont i halsen. Det är lite svullet i mandlarna o sen har jag nån beläggning på dom. Ringde till VC i förmiddags o frågade om jag kunde få lämna halsprov bara för o va på säkra sidan, men jag fick vänta tills imorn eftersom att risken är att de missar bakterierna om de tar prov för tidigt. Så är halsen inte bättre imorn så åker jag väl ner en sväng.

De som är mest typiskt med de hela är väl ändå att a hade fixat så elliott skulle få gå på dagis idag iaf, trots att jag är sjuk så A skulle börja lite senare imorse för o kunna lämna elliott på dagis. VA bara det att när han kom hem från sin träning igår så hade han oxå feber o ont  i halsen =( så nu är vi två halvdana föräldrar som ligger här på varsin soffa o turas om o ta hand om busen som iofs klarar av o sköta sig själv när de gäller lek iaf! Han har fått va en sväng hos sin farmor på förmiddagen med så vi kunde vila oss lite. och det var guld värt vill jag lova!

ja, det är väl lägesrapporten här just nu, over and out!

kramar






Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Krya på er!!!!

2010-05-18 @ 16:50:40
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback