saknar min familj :(


2010-05-26 @ 15:05:59
IDag är allt helt okej med mig, har ätit o fått behålla de! men håller verkligen på att klättra på väggarna här hemma ju. De är såå tråkigt att bara ligga hemma o vänta o längta. Jag saknar min lilla familj så mkt så det inte är riktigt klokt. Fick ligga i "karantän" igår när A o elliott kom hem, var instängd i sovrummet hela eftermiddagen o kvällen. Fick bara se små glimtar av min lille pojke när jag gick på toa. O A sov på en madrass på golvet inne hos elliott inatt eftersom han inte vill bli smittad.OCh även fast jag är bättre idag o fått behålla allt jag ätit så har A beordrat karantän för mig ieftermiddag/ikväll med. De är klart..maginfluensa de smittar ju så! vill ju absolut inte att de ska bli sjuka! Men det är såå frustrerande att veta att de är hemma o att man inte får umgås med dom =( elliott kommer väl knappt inte vilja va me mig sen när jag väl får umgås me dom igen =/

min familj betyder allt för mig, så är de bara <3



 

**12 dar kvar =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback