waiting..


2010-05-27 @ 18:23:02
väntar på att lilleman ska somna nu då jag nyss lade honom. Sen när han väl sover tänkte jag ta o hoppa in i duschen ås man har det gjort. Har varit hemma idag med, har varit symptomfri sedan i förrgår eftermiddag- men a tyckte att jag skulle ta o va hemma idag med. O de säger ju på dagis att man ska varit symptomfri i två dar (vid maginfluensa) innan barnet kommer tillbaka på dagis- så de gäller väl oss vuxna som jobbar me kanske antar jag?
nåja, har ägnat dagen åt städning...de fick ta den tiden de gjorde. Har gått o småfixat mest hela dagen o när elliott o A kom hem i eftermiddags så va de skinande rent här hemma. Tror nog jag hunnit med o tvätta typ 9-10 maskiner med tvätt me sen jag vaknade i morses. Så nu är tvättkorgen i stort sätt tom, och det känns såå skönt!!


Imorn blir det lite jobb igen, ska bli skönt o få lite vardag. Att få komma ut bland folk igen. HAtar verkligen att sitta hemma isolerad ju!!

önskar er alla en fortsatt trevlig torsdag, glöm inte att kolla på leila ikväll kl 21 på tv4+..

kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback