3 veckor..


2010-11-19 @ 10:37:50
God förmiddag på er alla. Skönt med fredag- eller vad säger ni? Har nyss dammsugit hela huset o torkat golven i hälften av alla rum. Har nämligen en liten sjukfis hemma hos mig idag =( När jag hämtade honom på dagis igår va han alldeles glansig om ögonen o hostade slemmigt stackarn. IDag verkar de dock lite bättre..han har iaf ingen feber än så länge. Men seg är han. Är väl en sån där förkylning som typ alla verkar ha nu! Hoppas bara att febern stannar borta så han orkar med kalasen i helgen, annars får vi väl helt enkelt ställa in.

Tänkte ta o passa på o gå upp på vinden lite sen OM elliott sover o försöka få ner alla ljusstakar o stjärnor så pyntandet inför advent kan bli klart. SEn tänkte jag försöka packa den nya skötväskan med grejer, o även bb väskan. Men de är ju bara vad jag tänkte- får se om jag orkar.

hoppas ni alla har en trevlig fredag,
kramar






Kommentarer
Postat av: eva

milo har inte tyckt om det heller förut, men nu funkar de visst =) bra för det är så billigt !

2010-11-19 @ 19:03:35
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback