Det som är kvar..


2010-11-16 @ 09:49:02
v 46
måndag sy babynest
tisdag baka bullar o mockarutor,sy fodral till korgstolskudden?, åka en sväng till mjölby i em.
onsdag baka kolasnittar, havreflarn, börja plocka fram julpynt o damma av lite
torsdag BM 10.00, handla lite inför helgen på väg hem.
fredag städa golven, vara barnvakt en liten stund. 3 veckor kvar.
lördag baka tårtbotten, förbereda inför kvällens KALAS då de bjuds på middag.
söndag Lägga ihop tårta o fixa iordning lite, KALAS nr 2

v47
måndag A fyller 30 o är ledig, vi ska hitta på nåt så vi inte är hemma.
tisdag
onsdag Baka till mitt o Elliotts kalas?
torsdag Städa
fredag 2 veckor kvar.
lördag A o jag firar 6 år tillsammans, gå på bio?
söndag kalas hos A's svägerska som fyller?

v48
måndag
tisdag
onsdag Barmorskebesök
torsdag
fredag
göra tårtbottnar? 1 vecka kvar
lördag
Kalas för Elliott o mig?
söndag JAg fyller 27, KAlas nr2 för elliott o mig?

v49

måndag
tisdag
onsdag
torsdag
fredag
Elliott fyller 2 år, BF för bebisen
lördag
söndag

JA som ni ser blir det en hel del bakande och sådant. Men de är ju eftersom vi är tre stycken som fyller år här hemma. SEn kan de ju va bra o ha lite fikabröd o bjuda på när man får besök sen när bebisen kommit =)
O julpyntet ska upp denna veckan, detta eftersom de kan va skönt att ha de uppe innan bebis kommer..man vet ju aldrig ;)






Kommentarer
Postat av: Carolina

Rätt kul att det har lyckats bli så att ni alla fyra kommer ha födelsedagar i samma veva. ;)

2010-11-16 @ 13:50:06
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback