Detta har jag hållt på med..


2010-11-15 @ 19:37:13
Det är nog många som kikat in här och undrat om de hänt nåt eftersom jag inte skrivit på ett par dar. Har absolut inte varit på nån förlossning (alldeles för tidigt för de känns de som) utan istället har jag haft fullt upp med massa annat.
Igår va de ju faktiskt fars dag. En sådan dag som man kanske inte direkt orkade göra nåt speciellt förutom att fira alla pappor därute <3.
Visst jag va väl ute några rundor igår o läste lite och så- men de blev aldrig av att jag skrev nåt inlägg inte! Istället blev de utmätning till ett mönster av babynest samt utklippning av tyg till ett babynest.  Vi var på eftermiddagsfika hos min pappa, sen vidare direkt till A's pappa för o äta korv med bröd och tårta till efterrätt. Så välgödd de blev man igår med ;) När vi va hemma va de bara att lägga lille guldklimpen- sedan plockade o donade jag lite grann o vips va de dags för ensam mamma söker =)

Imorse startade dagen 06.30- en välbehövd sovmorgon fick man allt =)  Sen efter dagislämningen vid nio blev de lite snabbhandling av blöjor o annat nödvändigt på ica. Väl hemma tog jag fram symaskinen o tyget jag hade klippt till o började att sy. Va väl inte så smart jämt när jag sydde under dagens gång o kan villigt erkänna att jag fick sprätta x antal gånger. Trodde jag skulle vara klar med de rätt fort, men när de va dags att åka o hämta elliott på dagis så satt jag fortfarande bakom den där nedrans symaskinen. Klart blev inte nestet förrän nu ikväll..är ju trots allt lite småpill o sånt oxå! Blev relativt nöjd med det iaf, men visst de syns väl att man inte är världens duktigaste sömmerska ;) men de kommer nog duga alldeles utmärkt till bebisen =)

såhär blev det ;)

 

sitter nu o väntar lite smått på att Böda Sand ska börja- då ska jag slänga mig i sängen o kika på de tror jag..trött som ett as som vanligt..haha!

hoppas ni mår bra,

kramar








Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad duktig du är! :) Den var jättefin ju! Sån skulle man kanske göra innan skruttan kommer?! :)

2010-11-16 @ 17:31:49
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback