En tur till stan.


2010-11-25 @ 19:41:09
Imorgon eftermiddag har vi fixat barnvakt. Elliotts systermoster Ellen har lovat att ha honom så A o jag kan åka iväg till stan en sväng själva, utan barn o köpa lite julklappar o sånt.

Måste ju köpa lite julklappar till elliott o sen har vi ju några andra o köpa till med så. O så måste vi köpa födelsedagspresent till A's svägerska som fyller år på söndag.

Vi lär nog iaf inte vara ensamma på ikanohuset imorn inte..har ju varit löning o allt. Men det är ju skönt o ha de mesta köpt innan bebis kommer, för sen har man ju så mkt annat o tänka på.


Nä..usch- jag är såå trött o seg. Funderar i ärlighetens namn på att gå o lägga mig nu.. fast kanske se lite på tv innan man somnar? kalla mig tråkig- men jag är höggravid o har inte nån energi kvar snart känns de som..då får man väl ändå göra så?

önskar er alla en fortsatt trevlig kväll ,
vi hörs imorn.







Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var skönt eftersom jag ändå inte använder den !

det var gott med pizza kan jag lova =) nu ska jag duscha och sen blir de att lägga sig på sängen och glo på lyxfällan !

kram kram

2010-11-25 @ 20:48:21
Postat av: eva

det var jag som råkade bli anonym =)

2010-11-25 @ 20:49:18
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback