Ett tips.


2010-11-11 @ 19:37:16
Har länge undrat va jag ska kunna köpa för åkpåse o ha i syskonvagnen nu i vinter till storbus.  De flesta åkpåsarna jag hittat har varit upp till 2 år och verkat såå små. MAn vill ju gärna ha lite utrymme både till bredds o på längden.
Var för några dagar sedan inne hos mad och läste, o då tipsade hon om detta.

Everest kid sleepingbag- Vår-, sommar- och höstsovsäck för barn. Fungerar även som åkpåse till barnvagn. Mått: 90x50x45 cm.

Så när vi stannade på a6 igår var jag snabb me att springa in till Stadium och införskaffa en. Finns ju faktiskt dessutom hål i påsen för selen..perfekt! o inte så fasligt dyrt heller, 299:- är ju inget typ! Superbra tips tycker jag =) Tack så mkt för tipset mad!






Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Hej! :)

Jag har några tävlingar på min blogg som du gärna får vara med i. En hittar du här: (går ut imorgon!)

http://adara.blogg.se/2010/october/vinn-en-i-love-my-t-shirt.html#comment



Det skulle vara jätteroligt om du var med! :)



Om du inte vill ha reklam så ber jag om ursäkt. <3

Kram

2010-11-12 @ 00:13:15
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback