fortfarande sugen..


2010-11-02 @ 19:49:12
Ja nu är de kväll, och jag är fortfarande sugen på lussekatter. Som ni kanske anar så blev de inga lussekatter bakade idag heller, trots ett enormt sug. nää..istället bakade jag en dubbel sats med kanel och vaniljbullar som jag lovat mamma o göra åt henne till hennes kalas i helgen. Pjuh, sen va man helt slut!
Hann att bli en liten lugn stund i soffan innan de va dags o åka o hämta busen på dagis. Elliotts fröken frågade om han gillar o ha huvudbonader på huvudet eftersom han hade tagit en av krukorna som stod i fönstret o satt på huvudet. Berättade lite flinandes att han älskar allt som har med huvudbonader o göra- speciellt cykelhjälmar, mopedhjälmar, mössor, kepsar.. våran lille stolle <3.

Något annat som inte är så roligt just nu känner jag o som jag klarar mig utan är att jag verkar gått o blivit förkyld, bara blivit snorigare o snorigare sen eftermiddagen. O för tjugo minuter sen vart jag tvungen att åka till ica för o köpa nässpray eftersom de vi hade hema inte var lämpligt för gravida. Då är de ju iaf tur att de får sälja sånt i butiker nu tycker jag!

Nähä, blir nog inte så mkt mer bloggande än såhär idag, har ingen ork!

vi hörs imorn,
kramar






Kommentarer
Postat av: Ruby, Milo och magen

det gick bara bra:) superkulvar det! Fast inte lika kul om det skulle vara under andra omständigheter hehe.

2010-11-02 @ 20:09:30
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback