Fredagkväll.


2010-11-26 @ 20:54:06
Va skönt det är att vara hemma nu igen. Vi va väl hemma för nån timma sen, o de va så underbart att komma innanför dörren o mötas av värmen från kaminen. Elliott hade varit så snäll o mysig. Han hade till o med varit så trött på eftermiddagen så han hade somnat i sin mosters knä en liten stund- de händer verkligen aldrig annars!
O sen hade de gjort pizza som han hade fått smaka på o han hade suttit där o sagt "mmmmm" när han smakade. Strax innan vi kom hade han lagt sig med...så han va faktiskt lite halvvaken när vi kom hem ändå o kikade in i hans rum. SÖTNOSEN VÅR <3

Julklappshopping har de verkligen blivit till lilleman idag om man säger så ;) HAn kommer få sånt som vi vet att han uppskattar =) Sen köptes det även en juloutfit till julafton, o så blev de två par långärmade t-shirtar o två tröjor till honom med. Alla tröjor i storlek 92 är nästan för korta tycker jag. Vill gärna ha lite längre så man kan stoppa ner dom.
Haha..ja just de ja, köpte till o med ett plagg till mig själv med. Kände att jag behövde ha något tunika aktigt att ha o ha på mig sen när bebis kommit. Så en svart tunika följde med mig hem. Kommer att bli mkt långa tröjor till o börja med sen när h*n kommit (för o dölja fläsket) o sen en hel del med knappar.

Ja, de va en liten liten rapport de- vi får ta o höras imorn igen.
Snart slocknar jag..godnatt allihopa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback