Ikea <3


2010-11-04 @ 13:18:00
Vi va ju faktiskt en sväng på ikea igår med..var väl egentligen därför vi åkte bland annat oxå. De kom hem ett blad med posten häromdagen där de hade med massa fina grejer med stjärnor på. JAg vart störtförälskad i flera grejer av dom om man säger så. De som jag mest vart förälskad i va nog ändå glasen "Godis" mix med vita frostiga stjärnor på.
GODIS MIX Glas  Höjd: 10 cm Rymd: 20 cl Antal i förpackning: 6 styck
Men de fanns självklart inte hemma..var slutsålda! Sen va jag sedan innan förälskad i  uppläggningsfatet "nysnö", tallriken "färgrik", tyget "snöa stjärna", plåtburkar "snörik",

NYSNÖ Uppläggningsfat, 2 våningar mörkblå, vit Diameter: 21 cm Höjd: 23 cm  FÄRGRIK Tallrik mörkblå, vit Diameter: 31 cm  SNÖA STJÄRNA Metervara grå, vit Bredd: 150 cm Mönsterhöjd: 64 cm
SNÖRIK Burk, set om 3 mörkblå, vit
men sen fick jag lite snåla hund, då jag hittade en babyvakt som de inte haft på jättelänge.. då kände jag att jag hellre köpte en sådan än o köpa allt de där andra hur mkt jag oavsett hellre ville ha alla fina stjärnor. Dessutom är de ju ullaredstripp nästa vecka så ;) man kan ju inte köpa allt jämt. Men så mkt fint ikea har just nu =)

PATRULL Babyvakt grön, vit
fick alltså bli denna istället för massa fina stjärngrejer.. Vakten kostar egentligen 449:- men är man familymedlem så får man 200:- i rabatt..som hittat med andra ord! o jag känner flera som har såna här o tycker att de funkar bra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback