Måndag- sista dagen.


2010-11-29 @ 11:11:00
Då va det en ny vecka igen och idag är det sista dagen jag går på min havandeskapspenning. Från och med imorn går jag på mammaledighet- vilket innebär att elliott nu bara kommer gå 15 timmar i veckan på dagis (uppdelat på tre dagar). Så imron är busen hemma och sen går han på dagis onsdag, torsdag fredag.
Passar därför på att njuta lite extra nu idag o bara ta de lugnt eftersom de säkerligen kommer vara full rulle här hemma imorn ;)

Var o handlade lite grann förut efter dagislämningen..tänkte att det är bäst o fylla på lite så de finns..man vet ju aldrig- kan ju bli en tur till bb nån gång i veckan (inte för jag tror det- men kan va bra o ha lite hemma iaf) JAg tror bebisen kommer stanna inne denna veckan oxå och komma tidigast nästnästa vecka!
De busas fortfarande massor därinne i magen. O molar o ilar gör de därnere o kissnödigt är de konstant...men snart slipper man de =)

nä. nu ska jag nog ta o lägga mig i soffan o se på tv o vila mig lite.

vi hörs senare,
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback