Torsdag förmiddag.


2010-11-25 @ 10:46:13
Tänkte kika in o svara på lite kommentarer o skriva ett litet inlägg. Hade tänkt att börja städa lite efter jag kom hem från att handlat på ica (såna där nödvändigheter som varit slut) men då fick jag ett sms från mamma om att farmor ville bjuda på förmiddagsfika vid 11. Och när hon väl bjuder så vill man ju inte säga nej- söta farmor bakar så goda kakor o sånt.

Så nån städning har jag inte börjat med. Tänkte börja pula lite sen när jag kommit hem kanske. Men allt hinns nog inte med idag- det är ju faktiskt en dag imorn oxå.

Vet ni vad? jag är trött på att de ska blåsa o snöa så förgrömmat nu! Kan de inte bara sluta snöa o va några minusgrader så snön ligger kvar? den här blåsten gör ju att allt bara yr runt. HAr man skottat så är de ogjort nån timma senare ju, inte för att jag skottar i de skicket jag är i då..men de är ju synd om alla andra! Enda skottningen jag sköter just nu är den när de plogats här utanför o de är värsta snökockan bakom bilen när man ska åka iväg *tsss*

Föll förresten för en riktig frestelse idag när jag handlade..kunde bara inte låta bli:
http://www.karlsson.se/ProductImage/33788size1.jpg
Det är ju så gott med cloettas juleskum. Ska de va så ska de va de äkta ju =) Tur att man inte kan äta mer än ett par stycken åt gången...annars hade de nog redan varit slut ;P

nähä..ska ta o åka till farmor nu,

önskar er en trevlig förmiddag,
hörs senare

15 dagar kvar...






Kommentarer
Postat av: Mad

GALET GOTT MED JULESKUM! =)

2010-11-25 @ 14:13:29
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback