Torsdag


2010-11-11 @ 12:22:41
Torsdag idag, och en riktigt grå och allmänt tråkig sådan. Har iofs redan hunnit med en liten tripp med sis till Jönköping. Hon behövde byta en overall hon köpte igår som va trasig o jag kände att jag ändå inte hade något för mig så jag hänkade på. PAssade bra de eftersom jag behövde stanna på babyproffsen o hämta upp en gratis babybox o så hade jag ju sett en fin bobbycar o köpa till Elliotts kusin.  Vi åkte så vi va där efter 10 o kom hem igen runnt kvart i 12..inte illa de! skönt o ändå ha lite tid hemma innan de är dags o hämta busungen igen ju =)

För övrigt hade jag tänkt o städa lite idag, men jag känner mig rätt så mör o seg efter gårdagens tripp så får nog ta lite idag o resten imorn. Tvättmaskinen går för fullt iaf, måste ju tvätta alla bäddset o kläder mm som man köpte igår ;) o sen ska här bytas sängkläder o frotté. Så blir dammning o städning av toaletter idag- dammsugning o torkning av golv imorn.
Ska för övrigt försöka hinna med o baka rosenbröd imorgon med, får se om de hinns?

Annars har jag väl inte så mkt o dela med mig för tillfället, ska försöka ta mig bort till Bengtsson o köpa lite tyg till o sy ett babynest idag eller imorn med hade jag tänkt.
Bebis rör sig för fullt därinne- och jättejätteont gör alla kickar o rundor som sker frampå magen..de på sidan känns fortarande lite lite mildare. TRÅNGT till tusen är det nu och jag längtar som bara den! Längtan blev ju inte mindre igår när man gick o köpte massa bebisprylar direkt ;)

hoppas ni alla har en mysig dag trots att det är grått,
kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback