Tröttare än tröttast.


2010-11-04 @ 10:07:47
God förmiddag på er alla. Usch idag är det segt. Sovit som en kratta ytterligare en natt..finns inge nässpray som biter på min täppthet känns de som o tillråga på allt så har halsbrännan varit förjäklig inatt. O sen har lilleman lyckats bli smittad av min förkylning med =( så strax innan 5 i morse vaknade han o vägrade o somna om igen kraken.

Har precis utsett en vinnare i tävlingen jag hade, och nu tänkte jag börja städa. Har egentligen ingen ork- men tänker att det är skönt när de är gjort- för då kan man ju sätta sig ner o ta de lugnt då o slippa känna att man har en miljon saker o göra ;)

Önskar er alla en trevlig förmiddag så ses vi senare,
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback