Vagnen o väskan


2010-11-15 @ 19:47:34
Måste ju faktiskt ta o visa er en liten bild på sköningen som står ute i våran grovéntre just nu ;)
Fick min Willvin skötväska i slutet av veckan (som är en förtidig födelsedagspresent till mig från A o elliott <3) o jag vart genast sååå nööjd. Gud så mkt fack det fanns..skitbra för en tvåbarnsförälder ju. O de som impade mig mer är att man ju faktiskt kan knäppa bort axelbandet på skötväskan o sätta i två korta band med spännen som sitter fast inne i väskan så att den sitter kvar på syskonvagnen..hur bra som helst ju ;) så då behöver man inte fundera på hur man ska få skötväskan att sitta bra sen =)

Sen har man ju iofs lite annat o fixa med oxå. Måste ju packa skötväskan så den kan följa med oss till BB, sen ska jag faktiskt börja packa bb väskan lite smått nu i veckan- man vet ju aldrig när de kan hända ändå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback