10 oktober..


2010-10-10 @ 11:57:04
10:e oktober idag vilket innebär att det är två månader kvar tills Elliotts födelsedag, och två månader kvar tills h*n beräknas anlända.

Idag är vi bortbjudna på middag hos mor o far, ska bli gott att slippa laga mat själv =)

Imorn är sista dagen på jobbet för ett braaa tag framöver, sen går jag på havandeskapspenning fram till sista november, och sen blir jag föräldraledig i sisådär 1 1/2 år! Helt sjukt va fort tiden går ju..

Magbilder kommer ut senare under dagens gång,
önskar er alla en trevlig söndag <3
kramar






Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vas mysigt!! Hoppas du får en bra sista dag på jobbet. Härligt att få gå hemma sista tiden nu. Vad jag längtar till jag själv är så nära. hihi

2010-10-11 @ 11:47:44
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback