40 dagar..


2010-10-31 @ 13:53:35
Hej på er alla, hoppas ni har en riktigt fin o trevlig söndag ute i de soliga vädret. ÄR ju ganska så underbart ute om ni frågar mig =)
Elliott o jag va så uttråkade runt halv 10 i morse så vi tog på oss och gick ut o gick en sväng. Blev en tur fram till ica för o handla lite grann o sen kikade vi bara förbi elliotts mormor o morfar en sväng o på vägen hem va vi tvungna o gå o se va "Illiam" gjorde me tyckte elliott.
Man vart precis genomsvett av o gå ju..haha! O sen värsta flåset- det är jobbigt o andas nu när man gör för ansträngade saker..o svettningarna hör väl säkert till graviditeten med..

Plutt har sovit sedan en stund tillbaka nu, A ligger o kikar på fotboll o jag sitter här o kikar runt lite..försökt komma ikapp lite bloggläsning eftersom de varit lite si och så me tiden på sistone. måste ju ta o kika in ullaredsbloggen me o se om de fått in nåt nytt sköj!

Igår fick jag testa på livet som tvåbarnsförälder med förresten- var barnvakt åt syrrans två pojkar en stund på kvällen. De är så goa o rara- men de va såå trötta stackarna så de knappt visste var de va..o ledsna blev dom me..men de gick över de stora hela riktigt bra =)
Är ju bra o öva sig lite nu inför va som komma skall.

Om nån timma är vi bjudna på fika, våfflor närmre bestämt...ska bli sååå mumsigt!

Vad gör ni en dag som denna?

kramar







Kommentarer
Postat av: Fröken M

Kul att du vill vara med ! Lycka till :)

2010-10-31 @ 14:47:13
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback