en spännande titt =)


2010-10-14 @ 19:10:41
gud så skönt de är att bara vara hemmavid nu ikväll känner jag. Känns som man inte gjort annat än o fara runt idag ju!

Ultraljudet gick jättebra, och hon kunde redan innan hon ens hunnit sätta igång o kolla runt att moderkakan måste flyttat på sig. Detta eftersom hon skulle känna hur bebisen låg, o jag sa att i morse låg den med huvudet neråt. Då så konstaterade hon att eftersom bebisen ligger med huvudet nere så måste moderkakan flyttat på sig. Men hon kikade självklart på läget ändå. O de hade ju flyttat på sig =) Så nu slipper man o oroa sig för de, ett moment mindre!

Vi kikade runt extra ordentligt på hjärtat, o de slog så fint o man kunde se kamrarna o allt, sen fick vi se en bild på bebisens ansikte framifrån, istället för profil..var så mysigt o se ju <3 De mättes även en hel del.. och i slutet innan besöket va slut så berättade hon att bebisen beräknas väga 1900 gram nu efter hennes mätningar.De va nästan precis va de skulle väga i denna veckan oxå..så h*n följer allt "normalt".

Gash, nu längtar man ju ännu ännu mer om möjligt..hihi!

De har varit en riktigt händelserik dag idag, så känner mig helt mörbultad o trött som bara den. A o elliott har gått o lagt sig för elliotts "nattning" hoppas a inte somnar han me nu bara ;P
Själv tänkte jag ta o sätta mig i soffan i några minuter o njuta, o sen gå o lägga mig tidigt!

önskar er alla en fortsatt trevlig torsdag,
kramar






Kommentarer
Postat av: Ida - med ett November barn i magen!

Sv: Tack så mycket! Jadå, allt har varit bra! Hos dig också? :)

2010-10-14 @ 20:42:21
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback