Fredag..


2010-10-29 @ 12:42:02
Woho, idag är det fredag. Elliott ligger i sin säng o sover (dagis stängt pga utbildning), A ligger i soffan o snarkar. Med andra ord är de tyst o lugnt här just nu.

Igår när jag hämtade Elliott på dagis så ville han inte följa med. Han bara sprang vidare o började leka med massa annat.. o sen satte fröken igång en cd skiva med en emil i lönneberga låt för o visa vad elliott brukade dansa till. Då började han o dansa som en tok min lille kille. Haha..nu fattar jag vad han menar när han säger "mimmi..." då menar han emil- för han sade exakt likadant när cdskivan var på. O sen sträckte han fram sin hand o tog den i min o sa "dansa" då ville han att vi skulle dansa.
Han har dansat o hållt igång massor här hemma jämt, men aldrig har han bett nån av oss o dansa inte. ÅÅ..de är såå roligt o höra o se massa nytt ens barn gör ju. Händer massa hela tiden!

Ikväll blir de lugners, antagligen nån film o sen blir de pizza oxå..ska bli mumma!

vi hörs kanske nåt senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: ruby,milo och magen

hahaha jaaa..det är hemskt:P lika braatt strunta i städningen ..ser ju ut som ett bombnerslag snart igen ändå:P

2010-10-29 @ 14:59:53
Postat av: eva

hoppas er helg blir trevlig =)

2010-10-29 @ 19:21:00
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback