jag vet..


2010-10-09 @ 19:18:41
de har inte blivit någon vidare uppdatering här inne idag. Men har verkligen haft fullt upp med annat. Efter ytterligare en kass natt i raden av många pga olika anledningar så har jag inte orkat helt enkelt. Sen har jag ju passat på att umgås me mina två fina me så <3
Blev en tur fram till byn, vårdcentralen närmre bestämt runt 10-tiden i förmiddags där de hade öppet hus. Elliotts kusin W ville gärna kika på en brandbil som skulle va där, och elliott tyckte oxå de va spännande. Man fick även komma in till folktandvården o kika o smaka på "nyttiga" till tugg, barnen fick tandborstar o sen fick de hälsa på en stooor kanin =)

Sen blev de fikabesök hos elliotts mormor o morfar, som resulterade i att elliott busen fick upp en dunk med motor olja i morfars garage- blev olja både på hans små händer o kläder..busunge eller vad?
Sen blev det en liten tur till lkpg för att hämta mitt modem till mobila bredbandet- men de funkade ju inte bättre för de om man säger så. De va likvärdigt..kul o betala över 200 kronor för nåt i månaden som inte ens fungerar, ska ta o ringa o skälla ut dom imorn o fråga va de sysslat me på reparationen!!

Nu sover Elliott för natten (förhoppningsvis) och A o jag sitter i varsin soffa o slöar..känns att de kommer bli en tidigt kväll ikväll med! måste försöka få så mkt sömn jag bara kan när jag missat så mkt som jag har ändå nu!

hoppas ni alla haft en mysig lördag,
hörs
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback