Just nu..


2010-10-14 @ 09:26:59
nyss hemkommen från dagis där jag lämnade lillskrutt utan att ens få nån puss eller kram =( han bara springer rätt in numera o bryr sig knappt ett skvatt om den personen som lämnade honom. Fast det är ju skönt de, att han trivs menar jag..de gör ju så ont i ens mamma hjärta att lämna dagis när man har ett gråtande barn som står o ropar på en. De har vi ju oxå varit me om, och då väljer jag självklart hellre o ha de som han är just nu!

Tänkte ta o kika in lite på lindex hemsida o se om de har några bra vantar o mössor o sånt. För har de det så stannar jag nog till en sväng på vägen hem från barnmorskan sen.

Natten då?
jo, den har varit jättebra- han har sovit såå gott därinne i sin nya säng. Visst jag har fått gå in o flytta på honom några gånger då han legat i fotändan med huvudet i hålet mellan tippskydd/stommen så han inte får nackskador ;P men annars så har de gått fint. Han kom in till mig strax efter 6 i morse o myste lite..sen gick vi upp..helt kanon me andra ord <3 Men, de tog dock ett bra tag innan han somnade igårkväll.

nähä..göra sig iordning o sätta sig i bilen kanske? Nu väntar BM

vi hörs senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Stort lycka till i tävlingen!

Missa inte den nya tävlingen där du kan vinna en personlig sagobok! Den perfekta gåvan till det lilla barnet! :) http://maddeluttten.blogg.se/2010/october/tavling-personlig-sagobok.html

2010-10-14 @ 14:23:43
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Malin

Välkommen in till mig o va me o tävla om ett presentkort från cb kids=)¨

Malin

2010-10-14 @ 15:42:05
URL: http://malinj80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback