man vet att man leve iaf ;)


2010-10-28 @ 13:44:42
hej på er alla,
nu har jag åter lite lite tid över till bloggen!

Ända sedan dagislämningen i morse har de verkligen varit full rulle känns de som. Har städat huset med allt va de innebär, har tvättat massor, kört ett par omgångar i diskmaskinen. O sen när jag väl va klar så tog jag en liten lugn stund i soffan framför en film tillsammans med sjukligen. O nu har jag precis lagat mat, blir korvstroganoff idag. VAr längesen nu!
Känner mig väldans slö o seg idag med, blev väl inte bättre med städandet (börjar bli jobbigt o andfått o beta av allt som man kunnat beta av snabbare när de gäller städningen innan) natten till igår vart ju som sagt ganska orolig o natten till idag med- främst av en himlans massa snarkande..får hoppas att A blir frisk snart nu!

nu blir de till o kolla in lite bloggar här, sen ska jag åka till dagis o hämta min älskade son <3

återkommer senare ikväll o svarar på kommentare,
hoppas allt är bra.
kramar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback