tidsinställda inlägg


2010-10-23 @ 13:20:37
haha..verkar som man nu kan göra tidsinställda inlägg även hos blogg.se Hur bra är inte det att skriva om nåt o sen ställa in tiden för när de ska publiceras? tyvärr verkar de inte fungera så bra för mig , när jag klickar på kalendern som är bredvid rutan där man skriver rubrik så kommer de upp en ruta..men jag ser inte rutan för den är allra högst upp i fönstret- kan de va för att jag har mini pc?

Hur gör man egentligen för att fixa ett tidsinställt inlägg?






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

det är ju hur smidigt som helst! det kommer upp en kalender när man trycker på den där lilla knappen, så trycker man på datumet inlägget ska läggas upp och så får man fylla i tid. Lätt som en plätt=)

2010-10-23 @ 14:55:33
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback