tillbehör syskonvagn?


2010-10-12 @ 10:20:52
Tycker det är svårt o veta vad man ska ha till bebis o elliott i syskonvagnen sen. När elliott va nyfödd så hade vi ingen åkpåse i själva liggdelen- han hade täcke och kudde o sen det där vagnskyddet ovanpå. MEn tänk om de blir en sån där kall vinter i år igen som de va förra året? då går de nästan åt att han nån åpåse eller nåt eller va tror ni?

O sen till Elliott då? ja menar, de finns ju ingen footsack för enbart ena sitsen i vagnen, och är han inte för stor för åkpåse? hur har ni gjort med era äldre syskon?

O så va de det där med skötväska med, jag är så grymt sugen på att köpa en Willvin, men jag är alldeles för snål.. eller ska jag köpa en? vill ha en väska med mkt fack o bra förvaringsmöjligheter eftersom det ändå är grejer till två barn som ska få plats. eller finns de speciella skötväskor gjorda för syskonvagnar? jag vet ju inte..

snällla..häääälp!






Kommentarer
Postat av: johanna med tyra och otto

Ja det är svårt det där men jag tror inte du ska behöva åkpåse i liggdelen, täcke och en fleeceoverall tror jag räcker, ngt varmt att ligga på med! tyra kommer inte ha åkpåse, hellre overallen och footsack eller filt beroende hur kallt det är.



åhh en willvin vill jag med ha men är lite snål ja med, har tövlat om en flera ggr,...utan lycka!



kram

2010-10-12 @ 11:01:28
URL: http://tvamanader.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag fick min dotter mitt i den kalla vintern. Jag hade ingen åkpåse till henne, utan hon hade en overall och mössa, samt en filt. Sen hade man ju vagnskyddet på, och det hölls sig varmt där inne. O min äldsta hade overall och vinterskor, ibland en filt, o hon frös inte en enda gång, så jag tror kanske inte det behövs åkpåse. Gör det du tycker känns bäst:)

2010-10-12 @ 11:19:22
URL: http://www.myworldofsunshine.blogspot.com
Postat av: Louise&Isabella

Jag hade köpt en åkpåse var till barnen. Elliot är inte för stor för åkpåse och det finns hur många som helst fina att välja på. Den lille kommer ändå behöva en åkpåse nästa år och då kan du ju lika bra köpa en redan nu. Så hade jag gjort iaf. Hade du ingen åkpåse till Elliot förra året??

Jag kan säga dig att nu när jag har börjat jobba på Babyproffsen så vill man bara köpa en massa nytt hela tiden. Det är inte bra! Haha.



Skönt att gå hemma nu och få lite gjrot när Elliot är på dagis?? Kramis

2010-10-12 @ 13:20:21
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: eva

så kul med ultraljud =)

2010-10-12 @ 18:40:06
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Ruby, Milo och Magen

aah, då vet ja vilken ni menar:) vi funderar på att köpa den vita juniorsängen som heter gulliver. Tror det får bli den:)



Vad skönt att du sluppit tänka på järntabletterna:) Håller tummarna på att du slipper ta de sen:)



Ang åkpåse osv kan ja säga hur vi ska göra:)

Bebis kommer liggaq i en mjuklift och då får hon ha fleeceoverall och varma filtar i för den är ju nästan som en åkpåse:)

Sen Milo får vi se. Eftersom han åker så lite vagn just nu så känns det onödigt att stoppa i honom i en åkpåse varj egång vi ska ut men om vi ska på längre turer kommer han få ha sin ålpåse från förra året:) Men så länge de har varma ytterkläder så räcker det nog med att sitta å fårskinn på kortare sträckor. De är ju trots allt mkt rörliga vid denna ålder:) Hur tänker du? hur ska du göra? :)

2010-10-12 @ 18:53:25
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

Där finns en superbra från babyproffsens egna märke som är superbra. Det finns i två tjocklekar och är lång och bra. Dessutom kan man öppna för fötterna till tex Elliot då så han kan ha fötterna ute om man vill. Har dom varsin åkpåse behöver du aldrig oroa dig för om dom fryser eller inte.



mm, det är galet vad stora de är. Här har det dock itne gått lika bra sen. Igår somnade Isabella efter tio och jag håller just nu på att natta henne för ikväll, får väl se hur det går;)

2010-10-12 @ 19:42:11
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Johanna med tyra och otto

Ja du får se när den lill* kommer:)

usch ja hon fick ny pencilllin idag som vi hoppas ska hjälpa.´

haha ja men man vinner ju aldrig:(



hihi ja jag har läst och svarat:)

2010-10-12 @ 19:47:22
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Diana

Hej!



jag har ju en liten som du vet, och vi har ju syskonvagn. Vi har åkpåse till båda. Tycker att Siri fortfarande behöver det.



KRam

2010-10-12 @ 20:00:15
URL: http://dianahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback