två filmer värda o se!


2010-10-31 @ 17:28:30
tänkte nu ta o fortsätta tipsa er om lite bra filmer, nu när höst/vintermörkret slår till så är de alltid mysigt att krypa ihop under en filt o kolla på en riktigt bra film ju =)



Beck 26: Levande begravd - DVD - Film
När A blev sjuk i onsdags så åkte jag förbi macken på förmiddagen o hyrde Beck levande begravd.
Vi tyckte båda att den var kanoners faktiskt. Lika spännande o nagelbitande som vanligt vart det. Och så händer det ju alltid nåt oförväntat i slutet när de tror de hittat rätt mördare.

Killers - DVD - Film

Sedan hyrde jag även Killers (med Ashton Kutcher och Katherene Hiegl) De var också en riktigt bra film. En blandning av Action, thriller och romantisk komedi. De va spännande nästan hela tiden och emellanåt fick man skratta som bara den.

Så vet ni inte va ni ska hyra för film; hyr nån av dessa två tycker jag ;)









Kommentarer
Postat av: eva

hej hej festen var rolig, men det märks ju att man blivit äldre..haha man orkar inte lika mycket längre och snacka om jobbig baksmälla =/

2010-10-31 @ 18:15:58
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Levande begravd är en utav de bästa Beck-filmerna någonsin. Det är så nedrans bra. :) hihi.. Vi såg den på bio och jag satt spänd som en fiol hela filmen. haha

2010-10-31 @ 18:43:09
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: MammaMorran

Den BECK-filmen har jag hört massa folk som gillar och att den ska vara riktigt otäck :)

Måste kolla in den snart! Ser att du har 40dagar kvar tills bf, jag har 124dagar kvar- vad avis jag blir på dej ;)

Önskar dej en fin söndagkväll!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-10-31 @ 20:41:37
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback