de finns hopp..


2010-09-29 @ 18:56:01
I morse vaknade jag upp o kände mig relativt pigg igen, de onda i huvudet hade släppt...förutom den delen i bakhuvudet..men annars har de gått så himlans mkt smidigare o jobba idag, o har till o med orkat göra lite när jag kom hem från jobbet ju, de gillar vi starkt =)

Imorn är det torsdag igen, då lär de bli en städdeftermiddag om inge oförväntat dyker upp..o imorn är det två veckor kvar tills vi får se lill*n i magen i gen..ska bli skojs! hoppas nu att moderkakan flyttat på sig =)

nää..nu blir det matsäcksgöra till morgondagen, och sen blir de varm choklad o smörgås i soffan, o sen avslutas kävllen såklart me ett nytt efterlängtat avsnitt av true blood =)

hoppas ni haft en bra dag,
och att ni mår bra,
kramar






Kommentarer
Postat av: Carolina

Aha, då förstår jag. :) Har också en ganska seg sambo så jag brukar sköta såna saker själv tillslut. haha.. :)

Ja, där finns ju inte så många tidningar att välja på. Har också läst den där gravtidningen vi föräldrar har och nästa kommer inte ut förrän den 12:e. Här har vi faktiskt alla såna tidningar som tur är, så jag är alltid förbi tidningshyllan och glor. hihi

Hoppas du mår bättre idag.

Kramar

2010-09-29 @ 19:00:41
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Rebecca- Shopping, hundägare, fotografering & kärlek

Grattis grattis, ta och kika in i min blogg så kanske du blir glad :D



Det kan dock följa med 1 eller 2 hund hårstrån men har tagit bort de få som jag såg.

Den har legat i plast hela tiden men kommer ändå in lite hund hårstrån....

Vill du fortfarande ha den? =) Men iof så tvättar man ju den innan bebisen använder den! =)



Kram Rebecca

2010-09-29 @ 20:06:30
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback