en snorig söndag


2010-09-05 @ 12:19:51
Ja , nu har rinnande elliottnäsa återigen gjort entré hemma hos oss =( trist, men de verkar ju som att alla mer eller mindre är förkylda nu så de är sånt man får räkna me. Känns som om jag oxå håller på o bli lite snorig- de lär märkas om de blir nåt av de eller inte.

A håller på o grejer lite grann med brädor på huset så de blir klart nån gång innan snön kommer ;) o elliott sover sedan en liten stund tillbaka. Med andra ord passar jag på att ta de lite lugnt innan det är dags för massa bus o stoj igen =)

hoppas ni alla får en fin lördag så hörs vi kanske senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: ★Fam Bus ★

Tack Vi har 3 sådana texter redan, har två som ligger o väntar i skået på nya sovrummet :)



kram kram

2010-09-05 @ 13:26:00
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Hmm....när jag läser detta så funderar jag på om du har blivit galen och fått en extra lördag denna helg =) skoj



Stackars Elliott att han har blivit snorig. Hoppas det går över fort, men som du säger så är alla mer eller mindre förkylda nu. Tror det har mycket med vädret att göra...



Hoppas du/ni får en bra söndag ialla fall =)



Kram

2010-09-05 @ 15:27:23
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback