Ja, vi lever =)


2010-09-13 @ 20:36:11
JaRÅ, vi lever i högsta grad här hemma. I morse när man startade datorn fick man sig en smärre chock när allt funkade som de skulle igen efter att ha varit utan fungerande bredband sedan i torsdags, skönt de =)
Så fick bli en liten uppdatering om vecka o magbilder då ;)

Nu i eftermiddag har jag varit iväg till stan en sväng, passade på att få lite "egentid" utan att behöva ha med mig busungen...var ganska skönt!  Me hem följde det med en jacka till Elliott samt kallingar till A..haha- de va allt som inhandlades. Kom hem för kanske en halvtimme sen o är helt slutkörd nu känns de som!

Lilleman låg o sov så gott därinne i sin säng när jag va o kikade till honom nyss, o jag känner att jag snart själv kommer att sova sådär gott me kanske. Och Lill*n i magen bökar på riktigt bra, en riktig cirkusartist verkar de va därinne.. det är nästan aldrig still..och det är ofta de buktar utåt på sidorna av magen..hihi!

nähä, sova va de kanske eller??

hoppas allt är bra med er,
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback