monday morning.


2010-09-06 @ 06:28:04
Godmorgon på er alla,

nu börjar vi visst en ny vecka igen, skönt o få lite vardag o rutiner eller vad säger ni?

Natten har varit kass, mest pga elliotts förkylning. Riktigt snorigt o täppt har det varit. Han fick komma in o sova bredvid mig en stund, men de blev så himlans trångt eftersom han bara fick ligga på min sida så gav till slut upp o lade honom i hans säng. Visst han protesterade lite. MEn jag satte mig bredvid honom i en stol en bra stund o då somnade hjärtat till slut igen.
Sen har de varit kissnödigt som vanligt, och bebben i magen kan verkligen sina konster om man säger så. Först tyckte jag de va akrobatiska konster, nu känns de mer som den breakdancar däinne..haha!

Får helt enkelt lägga mig tidigt ikväll tror jag ;)

hoppas ni alla får en fin dag så hörs vi senare,
kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback