överraskad o glatt förvånad.


2010-09-13 @ 20:41:08
Snacka om att jag vart förvånad idag när jag kom hem från jobbet och fick se att jag hade ett brev från försäkringskassan som väntade på mig. När jag väl läst brevet blev jag hur glad som helst, fick havandeskapspenningen godkänd..så nu jobbar jag mindre än en månad till och sedan är jag hemma fram till förlossningen. Ska bli skönt- känns redan nu i kroppen att man inte orkar me som man gjort innan o ont både här och där- de får man! från och med 12 oktober blir de alltså.

Shit va snabba de va me o handlägga mitt ärende denna gången då, tog nog inte ens tre veckor. Sist fick jag ju inte reda på att jag fick penningen förrän nån dag innan de va dags o gå hem..Trodde jag skulle få ringa o tjata o påminna dom precis som förra gången jag!Så överraskad de blev jag allt idag!






Kommentarer
Postat av: Eva

men vad skönt att du fick beviljat, och skönt att det gick så fort =)

här är det bittert kan jag lova =/ jag är grýmt besviken att det inte har hänt något än, men även besviken på mig själv att jag inte kan vara mer tålmodig.

jaja igår storstädade vi och idag har jag iag hjälpt till med att bygga ihop soffan som kom idag =)

nu har jag faktiskt lite ont, men tänker inte hoppas, jag tänker bara vänta och se.

kram på dig !

2010-09-13 @ 22:07:44
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Malin

Va skönt att de inte tog sån tid.

Dom brukar ju va himla sega me allt sånt=/

2010-09-13 @ 23:08:04
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skoj att FSK kan vara snabb och effektiv ibland :D Grattis :)

2010-09-14 @ 22:33:09
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback