seeg mamma.


2010-09-18 @ 19:56:45
Ikväll känner jag mig som en riktigt seeg mamma, eller ja har väl gjort det hela dagen mer eller mindre. Har varit uppe o pinkat hur många gånger som helst inatt (tycker de där varierar från natt till natt) sen vaknade elliott 05.00 i morse o tyckte att de va morgon då. Så de va bara att snällt gå upp o sätta sig i soffan o mysa med honom, älskar verkligen den där mysstunden som blir på morgonen, han är för gosig våran pojk <3
O sen har de varit full fart framåt hela dagen känns de som, de har busats i massor, o gosats me mellan varven.
Men de känns verkligen att man dessutom legat efter me sömn i några dar efter sämre nätter med, så imorn ska jag iaf få lite sovmorgon, imorn blir de A som går upp me Elliott när han vaknat =)

När Elliott sov mitt på dagen förut så passade jag på att ligga o sega lite o se på Edward o Jake- de va inte helt fel de ;)  bar överkropp diggas starkt på framförallt en av dom.

Imorn hade jag tänkt o testa o baka leilas äpplemuffins med crumble- de låter ju såå gott- hoppas de blir de med =)

Nu ska jag kika runt lite grann på bebisprylar tror jag,

hoppas ni får en mysig lördagskväll!
kramar






Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Jag vet inte om jag klarat av att ha ett morgonpiggt barn! Kl 5 är det ju natt... förstår om du är trött när kvällen kommer, gravid och allt :)

2010-09-18 @ 21:03:07
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tänkte bara berätta att jag försöker få liv i min ordinarie blogg nu igen. :) Är på tiden kanske?! hihi



Hoppas ni har en riktigt fin kväll!

Kramar

2010-09-18 @ 23:42:42
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback