städ o kort


2010-09-16 @ 19:41:57
Huh, då va de kväll igen. 
lilleman sover sedan en halvtimma tillbaka cirka, så jag passar på att ta mig en liten lugn stund efter en slitsam eftermiddag här hemma innan det är läggdags. Idag blev de först lite handling på ica efter jobbet, sen när vi kom hem så satte jag igång o städa hela huset. Var väl inte klar förrän kvart över 5 nån gång tror jag...o då va de bara o sätta sig o mysa med världens sötaste pojk <3 Runt 6 fick han sin lelle, som han säger.. o sen så frågade jag honom om han ville gå och lägga sig o sova, men "Näee" svarade han på de såfort jag frågade. Så ikväll fick han faktiskt va uppe nån halvtimma längre än vanligt.

jaja, ska ta mig en dusch o snart lägga mig. Har varit en jobbig natt. E vaknade runt halv ett o va ledsen, gick in o stoppade om honom..sen låg han o gnällde i sömnen till runt 2-tiden nån gång. Sen vaknade han o ville komma upp. Så han fick ligga i min säng- har inte haft mkt till plats själv me andra ord o så har bus*n i magen levt livet som bara den o till råga på allt så blev de massa kramp i vaderna eftersom man låg som en mäla, o så har vi haft nåt som flugit runt o gjort massa oväsen va de nu kan varit för jobbig insekt. Somnade ordentligt gjorde jag runt halv 5 när A gick upp, då tog jag hans sida av sängen o lade mig där o vräkte ut mig rejält..haha! och vid kvart i sju gick vi upp.

Tror att Elliotts gnällande beror på att han blivit förkyld igen kraken, hoppas innerligt att han sover godare inatt eftersom det är fotografering på hans dagis imorn. hihi, första "gruppfotot" och jag har redan förberett o lagt fram kläder som han ska ha på sig =)


Nu säger jag häjdå, blir inte mer än såhär ikväll, hoppas alla mår bra,
kramar






Kommentarer
Postat av: Cathy

Hoppas ni får sova gott inatt!!

Min Elliott säger "Nenne" om välling:-)



Kramar!

2010-09-16 @ 22:34:58
URL: http://fourkids.blogg.se/
Postat av: Cathy

Hoppas ni får sova gott inatt!!

Min Elliott säger "Nenne" om välling:-)



Kramar!

2010-09-16 @ 22:35:31
URL: http://fourkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback