tänk..


2010-09-19 @ 13:02:01

frågorna o undringarna är många som surrar runt just nu, precis som de ska va hos en blivande förälder. Hur kommer h*n se ut, kommer h*n va lik elliott? Ljushårig, mörkhårig? Det är minst sagt en spännande resa man har framför sig. Undrar hur elliott ska reagera? Undrar hur förlossningen kommer gå?

En sak är säker- vid jul kommer vi att vara tvåbarnsföräldrar...

Tänk att vi kommer o ha en sån där liten igen kanske lite tyngre/lättare eller lite längre/kortare , va elliott verkligen så liten? Man glömmer verkligen fort.










Kommentarer
Postat av: Eva

ja hon är otroligt snäll..och så tar hon nappen oxå ibland =) det är skönt !

jag vägde mig aldrig på förlossningen , men totalt gick jag upp 11.5 kg..mycket var vätska mot slutet.

har redan gått ner 7 kg sedan tisdags =)

2010-09-19 @ 14:48:38
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Mad

Åhh ALLLA dem känslorna snurrar hos mig också! Det är exakt lika spännande och förväntansfullt denna gången om inte MER! =)

2010-09-19 @ 17:14:43
URL: http://mamamad.se
Postat av: Carolina

åh sååå mysigt! :) hihi

Man längtar ju som en tok när man läser om dina funderingar.

Tack än en gång för dina gratulationer. Och ja, det är verkligen superroligt att vara "en i gänget" nu. Få egna erfarenheter att dela med sig om samtidigt som man läser om andras. :)

Kramar

2010-09-19 @ 19:32:11
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback