testar turen ännu mer ;)


2010-09-30 @ 06:46:21


Jag tävlar om Elodie Details varor för 400 kr hos Agnieszka.
Vinsten kommer från DarlingExpress och kan levereras som present.
_________________________________________________________________________

Jag är med o tävlar om ett valfritt solskydd från Hand by MiMA hos Mamma Malin!
________________________________________________________



"Jag är med och tävlar om en vit bebis filt hos metricia. Va med och tävla du också. Tävligen avslutas fre 1 oktober kl 00.00."
_____________________________________________________________



Jag är med och tävlar hos Diana om ett presentkort på 200 kr från CB kids.
__________________________________________________________________



jag tävlar hos Diana om denna unika höstkänga i storlek 23 från Vincent Shoe Store.
__________________________________________________________



Jag tävlar om en fleecejacka i Alicesmammas blogg.
Tävlingen sponsras av Baboonbarn.
Tävla HÄR du med!
_______________________________________________



Jag tävlar hos Fru Sofie om ett presentkort från geggamoja.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback