TRÖTTIS AB


2010-09-02 @ 19:11:54
Efter en dag fylld med massa måsten osv så känner jag nu att jag äntligen kan ta en liten lugn stund. Sedan jobbet har de verkligen flutit på här hemma. Sängkläder har tvättats o nya har satts dit, det har dammats, dammsugits, torkats golv. Är precis färdig nu!!

I morse var första dagen sedan Elliott åter började på dagis efter semestern som de gick riktigt bra o lämna honom. Innan har han gråtit o klamrat sig fast i min famn när jag ska gå. Men idag sprang han bara direkt in o började o leka..de kändes riktigt bra.
O på jobbet har de gått snabbt som vanligt. Är skönt o va igång igen, o träffa alla arbetskamraterna o tjäna lite pengar.Synd bara att man får så ont i skinkorna av att stå hela dagarna. Igår eftermiddag spenderade jag tiden liggandes i en soffa mer eller mindre. HAde så himlans ont i vänsterskinkan så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, kunde knappt ens gå.
Idag känns de dock inte lika mkt som igår, antar att de kommer o va så att man har mer ont vissa dar än andra kanske? Sammandragnigarna kommer då o då när man anstränger sig för mkt, men de får man leva me..de är ju tre månader kvar cirkus..sen har man fått ett till litet mirakel om allt går som de ska =)  Hoppas dock på att fk godkänner min ansökan om havandeskapspenning, för jag tror absolut inte att det är bra att jag jobbar de två sista månaderna. så nu har jag klagat av mig lite me, haha!

Nu tänkte jag att jag skulle läsa runt lite i era bloggar,
hoppas ni mår fint!
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback