en fråga och ett svar !


2011-04-01 @ 20:45:30
Fick följande fråga av "anonym" förut:



När man jobbar så längtar man verkligen asmycket tills helgen väl ska komma och faktum är att helgerna ändå är lite speciella även fast man är mammaledig. Detta eftersom sambon är hemma hela dagarna och då blir de ju att det är vi fyra hela helgen, vilket jag tycker är underbart =) IBland hittar vi på små roliga grejer som vi kanske inte skulle kunna hitta på vardagstid då A jobbar. Så där är svaret på frågan, det är därför jag tycker det är så skönt med helg!






Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Håller helt med dig, men nu när jag jobbar igen så jobbar jag helger och dom helgerna jag är ledig är helt underbara! Men visst längtar man efter helgen även när man är mammaledig. Alla dagar är inte desamma då heller.



Hoppas ni får en bra helg nu när A är ledig.



Kram

2011-04-02 @ 15:14:57
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback