Tisdag morgon


2011-04-19 @ 08:45:25
Godmorgon tisdag!
sitter här i soffan o beundrar mina söta barn som ligger på täcket på golvet o myser. Emellanåt får den större varianten för sig att han ska lägga sig på Leila, då får mamma Emelie rycka in;)

vilket underbart väder de va igår då! Vi var ute nästan hela förmiddagen o sen en stund på eftermiddagen. Elliott stojade o busade massor i trädgården. Synd bara att vi inte har någon sandlåda till elliotten ännu. För igår grävde han i landet o hällde massa jord utanför

Hade köpt nya mattor till barnens rum i Ullared o när elliotten vaknade igår så var de utlagda.elliott fick en grön o Leila en vit. Under morgonens gång så hörde jag hur elliott grejade med något i sitt o lillasysters rum. När jag kom in så hade han burit mattorna så han hade leilas matta o Leila hans. Haha...grönt är visst inte hans färg om han får bestämma!

snart ska vi ut på förmiddagspromenaden, sen blir de bus ute igen. Hoppas de blir fint idag med. Just nu är de mulet- men de är ändå 12 grader så!

ha en trevlig dag!






Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha.. Vad sött gjort av Elliott att byta mattorna! Klart han skulle ha en vit och inte grön! ;) haha



Tack så mycket för alla dina fina kommentarer. Känner mig tråkig som inte är lika duktig på att kommentera hos dig längre.



Tänkte på en sak förresten. Hur har ni gjort med sovandet av era barn när dom var/är små? Har ni Leila i er säng? :)



Kram

2011-04-19 @ 23:26:00
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback