Goodnight My friends


2011-08-24 @ 21:23:11
Nu säger denna mamman Godnatt. Varit en trevlig eftermiddag med en tripp med flickorna!!

Fick Med mig ett par lila reebok easytone promenadskor hem, the dress till kryssningen ( dom Ellen valde åt mig då jag själv har noll Smak) , en bh och lite annat smått och gott!

jag som inte sminkar mig alls ofta fick mig en smärre chock när jag skulle köpa ny mascara- 179:- det trodde jag inte! Haha, jag lever visst kvar i den världen där allt fortfarande kostar under hundralappen ;)

näj, sova var det! Godnatt






Kommentarer
Postat av: Sandra

Nyfiken på outfiten..;)

2011-08-24 @ 22:06:29
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Hej! :) Jag hade bara tänkt byta kläder när jag kommer ner och då till klänning. Och ombyte till dagen efter. Kanske något bekvämt sen att åka hem i. :) Ja och när jag åker dit. =)

Allt bara bra. Mycket som händer här hos oss! :)

Själv?

Kram!

2011-08-24 @ 22:13:19
URL: http://www.futurum-nobis-est.com/
Postat av: Carolina - Mamma till WIlda

Åh, easytones skulle jag med vilja ha. Men jag är alldeles för snål. haha.. Dom är ju så dyra.



Ellerhur?! Det är så roligt att följa alla utvecklingssteg. Så mycket nytt varje dag. :) Älskar verkligen att vara mamma!



hahaha.. då är det bara att vänta till hon vill använda plånboken på riktigt! ;)



Kramar

2011-08-24 @ 23:36:15
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback