Hjärtat i halsgropen


2011-08-12 @ 15:35:07
Hade hjärtat i halsgropen nyss. Ni vet ju hur våran pojke älskar att hitta på hyss.
Denna gången hade han fått bort locket från en fjärrkontroll o stoppat in ett batteri i munnen. Jag sprang fram fort som en gasell- men på den tiden hann batteriet att försvinna ur munnen på honom.

" herregud, säg inte att han svalt det" var min första tanke och hjärtat var nära att stanna av chock o skräck på mig . Men som tur var så låg batteriet där under kudden i soffan fick jag se.
Fy vad oräckt- tänk om han hade svalt det- då hade han nog inte andats Nu :(

nu hoppas jag att de inte blir fler hyss som skrämmer vettet ur hans mamma för dagen iaf!






Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Usch vad läbbigt... :(

Är han så mkt att han stoppar in grejer i munnen fortf?



Svante har börjat putta och slå maja i ryggen, han drar i leksaker som hon "tar" som är hans. Oooh jävlar vad hon ger igen. Hon har börjat krypa efter honom och drar sedan i honom tillax ;)



kram

2011-08-12 @ 22:04:02
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Usch så obehagligt!! Vår yngsta är oxå en som hittar på hyss så man blir mörkrädd!!



2011-08-13 @ 09:48:48
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback